take zapalovaci elektronika do motoroky

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pátek Květen 28 12:54:40 CEST 2004

Preji prijemne patecni odpoledne,

tema zapalovani v motorce me postrcilo taky k jednomu dotazu: Kamarad ma Jawu 350 a v ni bezkontaktni zapalovani VAPE (ceska vyroba) a chce po me vyrobit krabicku rizeni predstihu - takovou, aby si to mohl sam upravovat, ladit, no proste, aby si s tim mohl taky hrat ;-)

Nemate nekdo cirou nahodou schematko toho zapalovaciho modulu? Nebo alespon popis zapalovaciho impulzu, ktery mu nejvice chutna? Momentalne ji davam cosi, co vypada podobne, jako impulzy, ktere lezly z toho snimace, ale nemam jistotu, jestli je to ono a jestli to za nejakych okolnosti nezacne blbnout.

Nejaky technicky popis by se mi mooooc hodil.

Diky,

Jirka Naprstek