HDD s 7200ot

turby turby@seznam.cz
Pátek Květen 28 12:50:16 CEST 2004

Zdravim,
nevim jestli tu nekdo hodla rozpoutat pri patku flame, ale o
spolehlivosti disku nevypovida jejich rozhrani... Nejak mi nedochazi
jak jinak je delany HW u IDE a SCSI disku :o)

Moc dobre si pamatuju na jeden typ SCSI disku od IBM, ktere odchazeli
presne po 13 mesicich. A to vsechny ktere jsme koupili, 12 kusu odeslo
postupne behem jednoho tydne. Nestacili jsme je ani v tom raidu menit.
Take jeden z prvnich typu barracud byl pred lety pekne nespolehlivy a
tak by slo pokracovat dale :o)

--
 turby
 turby@seznam.cz