vyhledavani pozice GSM

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pátek Květen 28 12:07:47 CEST 2004

No uznavam ze to co ma T-mobile je hodne komfortni.
Za 5Kc bych to taky bral, ale momentalne by to pro me znamenalo jeste
kupovat dve T-mobile simkarty a platit jejich provoz.

Podivam se na tu konstrukci z PE a pokud by se podarila realizovat,
tal by to pak provoz mohl vyjit na cca. 10Kc na mesic :-)

Diky Ondrej Tesar