vyhledavani pozice GSM

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Květen 28 11:38:24 CEST 2004

este aby nedoslo k nejakej chybnej interpretacii toho co som napisal :-)

- samozrejme ze sa neda sledovat nejaka sim karta bez vedomia jej
uzivatela - musi to povolit
- na kontinualne sledovanie vozidiel ponuka napr. priamo eurotel
riesenie zalozene na GPS+GPRS - toto je ale ina cenova kategoria, na
sledovanie ci mi ukradli auto to zrejme netreba
- na jednorazove zistenie polohy priamo orange ponuka lokalizaciu
pomocou SMS. Takze koli 5 korunam sa to aspon z mojho pohladu neoplati
vyvijat

toz tolko...
balu