elektronicke zapalovanie

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 28 10:23:21 CEST 2004

Jak vite jak je udelany ten vstup? Vy do toho vidite? Ono to neni zalite v
nejakem sajrajtu?

Nektere zapalovani mely civku na statoru alternatoru a kolem se vrtely
permanentni magnety upevnene na rotoru. V jednom miste tam byva vsazen
nejaky bazmek ktery udela mezeru. Mozna proto Vam to nechodi - mozna je
treba nejaky pocet pulsu (proto skoro 6kHz) a pak mezera. Tohle byva hodne
casto pouzite prave na kultivacnich jednobuchach.

Je to ale jen terorie.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.