vyhledavani pozice GSM

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Květen 28 08:41:38 CEST 2004

>nepotkal jste prosim nekdo na webu konstrukci, ktera by umela zjistit
>cislo BTS a odeslat ji SMSkou? Tedy neco ve stylu poslu SMS a pristroj
>odpovi SMSkou s ID svoji BTS, nebo prozvonim a zase to same.

Takova low-cost low-precision GPS? Budu asi za valecneho stvace, ale proc nezkusit normalni modul na GPS? Videl jsem na Amperu ty u-Blox snad za 1700Kc (ale vic o tom nevim). Nebo me oblibene Laipac, ktere jsou za $100 i s antenou. A pokud z toho udelate clanek do AR ci PE, cast nakladu se vrati na honorari ;-)

J. Hanzal