DSP

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 28 09:45:20 CEST 2004

>Jeste bych zauvazoval o ARMu, neni to DSP, ale je to 32bit RISC
>a podporuje to gcc. S tim dela muj kolega (cpe tam linux).

O ARMu jsem uvazoval, specialne o AT91M55800A, protoze ma jak ADC tak DAC
rovnou a myslim, ze i s temi 10bity rozliseni bych vystacil a externi pamet
by mi nevadila. Zkousel jsem tu rec prohanet ruznymi svymi vymysly na PC a
uz pri 8b rozliseni samplovani pri 8k samplech/sec. se s tim pracovat dalo a
i poslouchat to slo. Po ruce mam AT91FR40162, ktery je bohate obdaren pameti
a ADC/DAC od ANALOG uz mam taky, takze tohle reseni by mi tak moc cizi taky
nebylo. Jen se nechci namocit do neceho drive, nez se zeptam zkusenejsich,
takze zatim tohle ceka v supleti jako rana zachrany nebo chcte-li jistoty,
ze se to nejak udela :).

Jinak diky za tipy a popis tech Motorol.

--
Jiri Bezstarosti