DSP

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pátek Květen 28 09:22:10 CEST 2004

Pro ty, co se trochu boji DSP architektury jako takove, by mohl byt zajimavy Hawk - MC56F800 (paralelne tu bezi thread na tema DevKitu). Je to pul na pul MCU a DSP. Mozna by se dalo rict vykonne 16bit MCU s nekterymi prvky DSP (MAC, bezloopove smycky, vic sbernic...). Interni flashka (8-60kB), spousta periferii, 16bit sbernice, 36bit akumulatory, az 80MHz.

Pisu to z osobniho pohledu, neb sam jsem na chut DSPckum nikdy neprisel (zkousel jsem klasickou DSP56000, ADSPcka a TMS320ku), ale s timhle se mi dela dobre. Program pisu jako pro mikro a kdyz potrebuju nejakou matiku, tak tam nacpu par DSP instrukci a je to :-)

Jirka Naprstek