DSP

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Květen 27 21:20:54 CEST 2004

Ja delal s DSP motorola DSP56000 a DSP56300.
Ta rada 56300 je docela povedena.
Existuje k tomu vyvojovy kit, byvalo k tomu i C, dnes je uz placene.
Samotny CPU je koncipovan jako jednocip (integrovane perfirie, neco malo
RAM,
citelne chybi flash).

Jeste bych zauvazoval o ARMu, neni to DSP, ale je to 32bit RISC
a podporuje to gcc. S tim dela muj kolega (cpe tam linux).

	Slavek