TOP 221 ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Květen 27 19:52:08 CEST 2004

On Thu, 27 May 2004, Jiří Krul wrote:

> Mam tu vadny zdroj , v kterem je v jednom z pomocnych zdroju pouzit TOP221,
> poradite mi kde lze tento IC koupit v poctu 1ks ?

pselectronic ma v nabidce TOP223Y coz je na vyssi vykon (pokud ten Vam ma
TO220 pouzdro), ale je na objednavku..

> Dalsi otazka lze nejak jednoduse zjistit, zda je obvod death ?
> Usuzuji tak podle odporu mezi C a S , ktery je u meho kusu 150k

Staci dat na C kondenzator proti S a na D pripojit tak 30-40V pres odpor
proti S. Mel by zacit nabijet ten kond a kdyz na nem vyleze napeti (na C)
asi na 6V tak by mel zacit na D 'tukat' - spinat jej k zemi (nez se mu ten
kond vybije).