DSP

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Květen 27 17:45:55 CEST 2004

z mojich skusenosti (mam ich len asi o 3 viacej ako ty) mozem povedat ze
ludia nadavali na procesory od TI koli divnemu programovaniu. Na druhej
strane kolegovia v CERNe pouzivaju vyhradne procesory od AD, ma to
zrejme svoj dovod.
Programovanie tiez zevraj nie je velmi jednoduche, lebo treba davat
pozor na postupnost instrukcii, velmi sa v tom nevyznam, ale kolega
hovoril, ze napriklad x-instrukcii po (alebo pred) skokom sa nesmie
pouzit nejaka ina instrukcia (zrejme nejake predspracovavanie
instrukcii) a ine pikosky, takze programovanie nie je take jednoduche
ako jednocipaky. Varim ale teraz z vody, takze nic konkretne ani
podrobnejsie neviem povedat, zoznamovanie s DSP ma caka o par tyzdnov,
dnes som akurat objednal DSP moduly a donavrhovavam dosku na analogovy
front-end.
b.