RE: Vývojová deska DSP 56F807EVM

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Čtvrtek Květen 27 14:57:58 CEST 2004

>   No ja veci od Motoroly beru od SPOERLE, ale jinak tady ma
>   Motorola zastoupeni, a mozna p Naprstek posle dalsi odkaz.

Diky za slovo :-)

Poslal bych Vas k EBV, ke Spoerle, ci treba na www.betacontrol.cz
Pokud netrvate na 56F807 a 805ka by vam stacila, tak bych Vam doporucil mrknout se u bety na kit vlastni vyroby (navrh z Motoroly z Roznova), ktery je levnejsi a zvlast v oblasti analogovych signalu pouzitelnejsi, nez originalni z Francie :-)

Na 805ku bych byl schopen desku i pujcit (orig i betovou).

Zdravi

Jiri Naprstek
uznemotorolaalebrzfreescale