velke disky

Patrik Augustin repair@repair.cz
Čtvrtek Květen 27 14:42:43 CEST 2004

Jeste dotazek zobrazil Vam fdisk jestli chcete podporu velkych HDD?
Pokud ano a dal jste ze nechcete tak neudelate partition vetsi nez
8GB.Pri volbe podpory velkych disku by to melo byt OK.
Ale nastavte na tom disku ze se pouziva 32GB limit.Prida se tam jeden
switch ale ted si nevzpomenu hned kde.Je to urcite napsane na polepce
HDD pripadne na strankach WD.