DSP

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 27 14:02:43 CEST 2004

Kdyz jsme u tech DSP, docela by se mi hodilo nejaky pouzit.

Protoze je ale muj prehled ohledne DSP dost uzky (slaby, mizerny, temer
zadny, jak chcete), mohl by nekdo napsat, kam se mam po DSP podivat a co se
da u nas kde koupit, aby mi neuniklo neco moc fajn o cem vubec nevim ? Treba
u MCU se bezne u nas pouzivaji snad nejvice PIC, AVR a x51. Jak je tomu u
DSP ?

Predem diky za kazde info.

--
Jiri Bezstarosti