digital storagescope 3820

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 26 21:52:02 CEST 2004

Já mám ten rychlejší, 3850 s 50 Ms/s a už ho mám snad 10 let. Zkušenosti:
- blbý kontrast displeje, trochu pomůže svítit na to ze správného úhlu nebo
polarizovaným světlem.
- malé rozlišení displeje
- Mám dojem (na 90%) že to má jen jeden převodník a při 2 kanálovém provozu
je poloviční vzorkovací kmitočet
- při bateriovém provozu to dost žere baterky, s tužkama 700 mAh vydrží tak
2 hodiny (ale dnes už jsou baterky lepší)

Anděl

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, May 26, 2004 1:28 PM
Subject: digital storagescope 3820

Nema nekdo blizsi informace o tomto zazraku ??
Melo by se jednat o jednoduchy DSO - 2ch - odhadem tak 10-20Ms/S
Kdysi to za nekrestanske penize prodavalo GM.
Je to ploch krabicka cca 23x15x5 cm, kde je v horni plose nalevo LCD display
a v pravo od neho cca 16 tlacitek ve trech sloupcich
Na prave bocni stene jsou dva BNC konektory,
na leve bocni stene je konektor napaheni a nastaveni kontrastu,
ze zadu je BNC konektor synchronizace.

Nemuzu najit, vyrobce, popis ani nic blizsiho-
Za info budu neskonale zauzlovan

S pozdravem
MK