Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Středa Květen 26 20:17:40 CEST 2004

> Len vystrel do tmy: neslo by to metodou "kuchnutej" klucenky do USB?
> Teda ak to nema ist do seriovej vyroby.

Asi slo, dokonce  mam na podobnem principu postaven MP3 prehravac - externi USB box
pro HDD jsem si doplnil o procesor a VS1001 :-))))

Ale te impelentace FATu se stejne nezbavite - MassStorage ma nekolik rezimu,
ale ve vsech funguje na stejne principu - Master (USB host) pozada o precteni/zapis
konkretni sektor - co a jak je v sektorech ulozeno se neresi v USBdevice, ale na strane
USBhostu - V pripade klicenky, flash disku, CF ctecky, ci USB-HDD je tedy implementace
relativne snadna - udelate interpreter prikazu zasilanych z USBhost a zapisujete/ctete
z media konkretni sektory.

Pokud ma USBdevice jeste jinou funkci - musi mit implementovan i korektni pristup
k mediu(datum) - tedy k FATu. Ten je mozne ale znacne zjednodusit - pouzit
sekvencni zapis, vse ukladat primo do rootu a zbavit se tak obsluhy adresaru, omezit se na
kratka jmena a zbavit se tak implementace LFN a podobne. To uz ale
zalezi na konkretni aplikaci.

S pozdravem
MK