CNC stroj

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Květen 26 14:37:49 CEST 2004

Zkuste prohledat archiv teto konference, najdete tam spoustu napadu a
odkazu.
A dalsi inspirace je treba na http://www.hobbycnc.com/plans/plans.htm

Trapezove srouby koupite u Fabory (www.fabory.cz), v ceniku maji tyc
10x3x1000mm za 180 Kc. Ocelová matice stoji 110 Kc, bronzova je az od
velikosti 12mm za 720 Kc. Ovsem tyto srouby nejsou primarne urceny jako
pohybove. Pohybove srouby jsou s cenou o nekolik radu jinde.

Optimalnim resenim pohybu pro strojek, ktery chcete postavit, jsou srouby
Kerk (http://www.kerkmotion.com/), ktere v CR dodava firma
http://www.microcon.cz/. S motory, o kterych pisete, vam postaci i nejmensi
prumer sroubu (6,35). Pocitejte s cenou sroubu a matice priblizne 1000 Kc na
osu.

Ale nez zacnete nakupovat drahe dily, zkuste si postavit model stroje, treba
ze dreva, a pohanet ho obycejnymi metrickymi srouby. Hodne se naucite a
nebudete tolik zklaman, kdyz vam z projektu dvouhrbeho velblouda nakonec
vyjde lama :-))
--
Rt