Proxy a sdílený internet pod WXP

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 26 13:35:57 CEST 2004

Tomáš Werschall wrote:

>        Dobrý den,
> kamarád má připojení k internetu přez GPRS a já jsem k němu připojen
> přez síť.Mám problém s tím,že funguje jen minimum stránek a stahování
> mailů.Vždy to napíše chybu:
>

>     Error :
>
> Host *www.siliconbrain.biz *doesn't have DNS entry!
>
> Mohl by jste mi někdo poradit jak tuto chybu vyřešit?Nainstaloval jsem i
> WinProxy, ale bez změny.

Ne, to nepomuze. Jedine co pomuze, je DNS cache na stroji toho vaseho
kamose, nebo u vas.

Je to z toho duvodu, ze gprs nevim proc idealne jede s jednim
"downloadem", jak je streamu vic, tak to zacina delat tohle.

Kdyz mi jede na pozadi download, nebo soucasne navstivim vic (10-20)
webu soucasne (google, a pak jen klikam prostrednim tlacitkem), tak mi
to zacne davat tu samou hlasku (pokud ho v dns cache nemam), nebo ze
spojeni na port 80 vytimeoutovalo. A to nemam wokna, ale linux.

Podle mne tyto problemy zpusobuje nektery druh shapovani, nebot podobne
se to chova i v praci kde mame mikrovlnu, jak se rozjedu kdyz neco
hledam, tak nikdo dalsi z firmy nejede :o) a optimalne (na kapacitu
linky) to jede jen kdyz je jeden stream (kdyz stahuju pres so+ne treba
iso linuxu). Jak jich zacne byt vic, tak rychlost v souctu jde dolu.

U gprs+bluetooth je navic zajimave, jak telefon i BTSka bufferuje. Pri
uploadu se to vysvihne na 4,4k a pak schodovite klesa na 1.5k, pri
dnloadu se pocitadlo obcas zastavi (asi chvilkve preruseny prenos
dat-ruseni ci kdovico ze bluetooth nebluetoothuje), aby pak najednou
melo na chvilinku prenosovou rychlost 20kBps.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!