fuj webpack

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 26 13:23:14 CEST 2004

Jakub Ladman wrote:

> Zjevne to vite, tak bych Vas rad poprosil o sdeleni odkud,  jak winex tak ty
> dllka stahnout.

http://bylands.dur.ac.uk/~mh/wine-ie/
http://www.help0.ru/Free/Migration/winex/
http://www.kuznetsov.uklinux.net/linux-msttcorefonts.php
http://dll.yaroslavl.ru/
http://www003.portalis.it/115/

A haldu dalsich skriptu co vam to samy stahnou z MS/sf.net mam
odlozenych na CD, ale nejak mi odmita cist CDromka (nacte toho pulku
nebo caj), asi je potreba vycistit.

Kdyztak googlite, nebo pozitri (pokud si jeste vzpomenu).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!