Rychlost SDCC

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Květen 26 13:11:08 CEST 2004

> MIDE jsem zkoušel, ale nesedlo mi. Programátorských editorů, které
> mají zvýrazňování syntaxe a umí volat externí nástroje je mnoho a
> lepších. Momentálně používám k plné spokojenosti CodePad, který je
> navíc český a podporuje i projekty.

	"Vis jaky je nejlepsi programatorsky editor?"
	"VIM"	:-)) (http://www.vim.org/)

> Mnohem více bych ocenil nějaké IDE s nastavením parametrů překladu a
> správou větších projektů. Zkoušel jsem na Internetu najít nějaké
> použitelné a
> hlavně free IDE, ale na nic jsem nenarazil.

	Pred par lety, kdyz jsme si jeste hrall s DJGPP jsem narazil na
RHIDE, to je GPL. Moc jsme se tim nezabyval, ale vypadalo to temer jako
DOSovy Borlandi TurboPackal nebo TurboC++ blahe pameti, myslim, ze to byl i
autoruv zamer, a pokud se pamatuju, uvadel, ze to je univrzalni IDE, pod
ktery da integrovat temer libovolny kompilator.
	Ted jsem to nasel na site http://sourceforge.net/projects/rhide, ale
nezkoumal jsem, kam to pokrocilo. Nativni port pod Win32 zrejme neni, ale
melo by to behat pod Cygwinem. Ale zrejme to bude mit DOSoidni
look-and-feel.

 Nenašel jsem ani žádný
> make aby
> se překládali pouze změněné soubory.

	Jak neasel? make je snad standardni UNIXova utilita, ktera porovnava
casy modifikace souboru a podle nich spousti jednotlive prikazy. Ta neni
vazana na nejakou konkretni aplikaci. Na vas je napsat si prislusny
Makefile, aby to delalo co chcete.
	Dokumentaci ke GNU verz najdete na
http://www.gnu.org/software/make/manual/make.html. Opet netusim, jestli
existuje i nativni Win verze, ale pod Cygwinem samozrejme je.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz