Re: Proxy a sdílený internet pod WXP

Martin Polehla polous@katka.biz
Středa Květen 26 12:42:52 CEST 2004

Mozna poskytovatel tracert a ping proste nepovolil.

Mozna by ste mohl skusit k.e.r.i.o w.i.n.r.o.u.t.e .4.xx. Mam ho
nainstalovany doma a funguje celkem bez problemu. Take k nemu mam cesky
manual. Umi delat SMTP server - po nainstalovani k.e.r.i.o m.a.i.l.
s.e.r.v.e.r, proxy, fw, virovou kontrolu, DHCP, a taky DNS (u ktereho
nastavite akorat nadrazene dns). Je k nemu take cesky manual. Beha mi celkem
bezproblemove.

Nevim jak u wprox, ale u wrout je NUTNE vypnout sdileni internetu a fw pod
vxp jinak to nesmatla jak ma.

Sdileni netu ciste pod wxp to jsem rozchodil take, ale nevim presne jak.
:-/. Upravoval sem nekde podle navodu co sem nasel na googlu registry a
delal kvuli tomu strasny blbiny.

p0l0us