Rychlost SDCC

Kovar Milan mkovar@seznam.cz
Středa Květen 26 10:37:10 CEST 2004

> Dobrý den,
>
> zatím mi nikdo neodpověděl na můj dotaz, tak se pokusím odpovědět sám.
>
> Na jedné zahraniční konferenci jsem našel řešení. Stačí do proměnných
> prostředí nastavit odkládací adresář do proměnné TEMP a TMP a do PATH
> přidat cestu k SDCC\BIN.
> Nastavením těchto proměnných se mi podařilo zkrátit dobu překladu ze
> sedmi minut na minutu a půl. I to se mi ale zdá jako nepřijatelně dlouhá doba.
>
> Používáte někdo aktivně SDCC? Máte podobné zkušenosti s rychlostí?

Preklad projektu, jehoz vysledna delka kodu je 13,8 kB me trva 10s na P4
         1.5GHz, pri opakovanem make se preklada jen to co se zmenilo,
takze potom je to podstatne mene.

> Jaké používáte vývojové prostředí?
Kod edituju v PSPad http://www.pspad.com/
Simuluje v JSIM http://home.t-online.de/home/Jens.Altmann/jsim-e.htm
Simulator podporuje nacteni listingu, takze krokuje primo ve zdrojovem
kodu C.
MAKE - GNU Make by Richard M. Stallman and Roland McGrath

Milan Kovar