Rychlost SDCC

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Úterý Květen 25 21:02:35 CEST 2004

Dobrý den,

už asi týden se učím pracovat s SDCC (x51). Nejdřív jsem zkoušel přeložit několik menších aplikací, které jsem měl hotové ze školy v K*e*i*l*u. Po překonání drobných problémů jsem se pokusil přeložit svojí diplomovou práci.

Původní velikost přeložené aplikace byla asi 14kB, po přeložení v SDCC je to asi 20kB. To by nebyl problém. Bohužel ale doba překladu je asi 7 minut (mám Celeron 1.1, 256MB RAM). Možná dělám někde nějakou chybu, ale nemůžu přijít na to kde. Průběh překladu vypadá následovně:

SDCC.EXE --model-large -c serial.c
SDCC.EXE --model-large -c modem.c
SDCC.EXE --model-large -c ppp.c
SDCC.EXE --model-large main.c modem.rel ppp.rel serial.rel

Překlad prvních tří zdrojáků trvá řádově vteřiny ale hlavní zdroják (main.c, 1120 řádků) se překládá a linkuje řádově minuty.
Může mi někdo zkušenější potvrdit, že je SDCC takto pomalé? Nebo dělám někde nějakou hloupou chybu?

                                              Tomáš Martinec

Po pořádném tréninku SVEĎ SOUBOJ o medaili po síti! Pravá zábava přichází na http://ateny2004.centrum.cz