fuj webpack

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 25 21:02:20 CEST 2004

Imro Konkol wrote:
> Jaroslav Lukesh wrote --- napísal::
>  > Pokud vim, tak ty "trosky" jdou normalne zkompilovat. Akorat je problem

> Problem so stiahnutim ako takym nie je. Horsie je to, ak ich chcete aj
> zacat pouzivat, pretoze sa M$ upisujete, ze budete dodrziavat ich
> licenciu k OS, ku ktoremu sa vztahuju (samozrejme Windows a nie Linux).
> Je to rozsirenie licencneho ujednania k povodnemu systemu, na ktory ale
> licenciu zakupenu nemate.

Dle ceskeho a pokud je mi znamo, tak i slovenskeho, ale i kdejakeho
dalsiho _V_EVROPE_ (bohuzel to asi uz dlouhotrvat nebude - viz snaha
americanu o SW patenty v EU) autorskeho zakona, muzete si se svoji
instalaci delat co se vam zlibi (jakkoli ji menit) - jen ji nesmite
nikomu dalsimu takto zmenenou dat. Je to ciste vase svobodna vec, jak s
nabytym SW dilem nalozite.

To, ze M$ smlouva rika neco jineho, na to nehledte, nebt odporuje nasemu
zakonu.

Takze to ze vam reknu navod, co mate udelat aby vam wokenni DLLka
fingovaly pod linuxem, trestne to neni, naopak je to plne legalni v
ramci naseho AZ. Pokud samozrejme mate licenci k tem wknum, zeano - ale
to pravdepodobne mate jako OEM jako vetsina linuxaku.

Pokud nemate, nezoufejte, MSIE tusim verze 5.0 jeste muzete nainstalovat
bez licence k woknum (berte s rezervou, nekd jsem se to docet, mozna je
to taky verze 5.neco). No a jak nainstalujete MSIE, mate pro vetsinu
apps vyhrano.

> Podobny problem je napriklad aj s pouzitim TTF  - legalne sa daju pod
> Linuxom pouzivat iba ak vlastnite licenciu na Window$.

To by mne tedy zajimalo, proc se MS corefonts povaluji na sourceforge??
Zeby je tam nekdo "forknul" jeste z doby kdy obsahovaly starou licenci?
Nejspis.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!