fuj webpack

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 25 14:15:27 CEST 2004

No on ten Webpack je postavenej na Synariu, stejne jako SW pro Lattice, ale
je to cele slepenec modulu, ktere jsou nektere volane jeste do DOS prostredi
Ja tedy pouzivam stale jeste stary Foundation 4.1 od Aldec, ale tam jsem mel
take ruzne problemy, treba na WinNT.

Takze jaky system a jaka verze SW ?

Danhard