fuj webpack

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 25 14:57:27 CEST 2004

> Podarilo se nekomu z Vas zprovoznit webpack pod wine? Prej to ma jit a mne se
> to v zadnym pripade nedari.
> Uz se s tim s**u ctyri dny a jsem na prasky. Jedna verze se nainstaluje ale
> nechodi, jina zas chcipne uz pri instalaci.
> Diky za pomoc
> Jakub Ladman
>
> PS: Neexistuje nejaka mene nenazrana alternativa pokud mne momentalne zajima
> jen rada XC9500
> Nejaky command line prekladac abelu, vhdl, verilogu, command line
> synthesizer ... to by se mi opravdu libilo.
> Ten webpack je hruzostrasnej moloch.

Jezisi a co nejde a na jakych Windows????
Pouzivam WebPack uz par let od nejake 3.x verze, v soucasnosti mam
nainstalovan 4.x, 5.2 a 6.1 na W98 a XP.
A fakt jsem jeste nenarazil na problem s instalaci.

A sakra - neni WINE nejaky emulator Woken pro Linux ???
Pokud ano, tak zapomente - tohle je presne duvod proc Linux nepouzivam
a pouzivat v dohledne dobe nebudu.

Pod Linuxem chodi z WebPacku pouze nektere programy - cely projekt
manager v podstate na vse vola externi programy - takze by to behat mohlo.
Ale bude to pekny opruz

S pozdravem
MK