Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

Aigor aigor@okubk.cz
Úterý Květen 25 14:58:30 CEST 2004

Cekal jsem kdy ozvete :-D

MK wrote:

>No nechci Vam kazit radost, ale ted placete na spatnem hrobe - fakt si nemyslim,
>ze jen bohatnu na ukor druhych - ale to nechme byt :-)))))

Ja neco takoveho rikal ? Opravdu si nevzpominam...

>Nevim o tom, ze bych se Vam podbizel, ze pro Vas neco udelam. Pouze jsem realisticky
>zhodnotil, zda neco podobneho bastlit, nebo radeji koupit. A zaroven jsem uvedl,
>ze to sice zvladnu, ale s cenou by jsme se dostali ponekud jinam.
>Klidne dam hlavu na spalek, ze stejne skoncite u koupeni komercniho produktu.

To muzete, ale slysel jsem, ze je to pry velice neprijemne :-))))
Mimochodem, takhle diskuse neni o koupeni ci nekoupeni komercniho
produktu, ale o tom, jak resit dany problem jinak nez 4-mistnou castkou.
Uvedene reseni byl pouze jeden z napadu.

>Ja svou praci nechci prodavat - ja to MUSIM delat. Bohuzel me to zivi a jak jsem jiz
>psal - trava je opravdu kaloricky chuda. Mozna jste si vsiml, ze striktne oddeluji
>sve komerci aktivity od drobnosti, ktere pacham pro odreagovani (jasne obcas je i nabizim)

OK, kazdy se zivime jak muzeme ze ? :-) Nevim sice, proc bych mel
litovat toho, ze me moje prace zivi, ale co clovek to nazor. Moje prace
je zcela neco jineho a do sveho konicku obvykle nemohu investovat vice
nez vydelam, ostatne to delam predevsim pro svoje poteseni.

>Pokud Vy nemusite prodavat svou praci jste asi stastny clovek, pak me ale neprestava
>udivovat, proc chcete setrit na takobvehle drobnosti - proc si to nekoupite a radeji
>se nevnujete svemu hobby.

Presne tomu se take venuji a doufam ze jednou pro me bude take 10k
"drobnost" :-)

Mimochodem, co kdyby jsme ukoncili tuhle zabomysi valku ? Nemyslim ze to
pritomne tolik zajima. Jestli mate neco dalsiho na srdci, muzete mi
klidne poslat mail soukrome ;-)
PS: Doufam, ze tohle je posledni OT k tomuhle tematu :-P

S Pozdravem
Aigor