Stavebnice prvni poznatky

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Úterý Květen 25 13:56:59 CEST 2004

> Svym hlemyzdim tempem jsem se dopracoval k nekolika prvnim
> modulum stavebnice pro zacinajici elektroniky. Udelal jsem jednak
> modul odporove-diodovy s rozteci 10mm a modul
> tranzistorovo-tyristorovy s rozteci 2.5mm. Jako kontakty pouzivam
> trojice dutinek BL8??G (z GM). Plosnacek jsem polepil samolepkou
> a v ni prorazel diry pro soucastky. Musim rict, ze je to typicka
> "pain in the..., you know where". Popis primo na plosnaku od
> vyrobce bude daleko lepsi, ovsem bude treba rozhodnout o
> soucastkach jeste pred objednanim desek.

> [...]

Dutinky BLxxG jsou docela OK, i kdyz odolnejsi proti vylomeni by byly
dvojrade, ale jako piny mohu doporucit reverzni piny ke KONPC + krytku na 1
pin. Krimpovani jde rychle (udelal jsem s nimi nejmene 1000 propojek) a
zivotnost je vyhovujici. Sam je pouzivam na propojovani na bastldeskach.
Drive jsem mel vyrobene propojky presne vasim zpusobem a nic moc. Mely snahu
se lamat v miste pripajeni a navic, mrsky, zustat v buzirce a tvarit se,
jako by nic.
--
Rt
---