Stavebnice prvni poznatky

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Úterý Květen 25 13:22:33 CEST 2004

S temito konektory jsme meli kdysi ve skole postavene take nejake
universalni stavebnice a jejich zivotnost v "ostrem" provozu nebyla nejvetsi
(zejmena kabliky). Po jedne vyucovaci dvouhodinovce bylo treba opravit cca
5% uzitych kabliku:-(
T.M.

> Svym hlemyzdim tempem jsem se dopracoval k nekolika prvnim modulum
stavebnice pro zacinajici elektroniky. Udelal jsem jednak modul
odporove-diodovy s rozteci 10mm a modul tranzistorovo-tyristorovy s rozteci
2.5mm. Jako kontakty pouzivam trojice dutinek BL8??G (z GM). Plosnacek jsem
polepil samolepkou a v ni prorazel diry pro soucastky. Musim rict, ze je to
typicka "pain in the..., you know where". Popis primo na plosnaku od vyrobce
bude daleko lepsi, ovsem bude treba rozhodnout o soucastkach jeste pred
objednanim desek.

> Kabliky zamyslim vyrobit z jednotlivych kolicku S1G??, pripajet a
potahnout smrskavaci buzirkou. Uz ted mi to prijde dost pracne a to jsem
jeste nezacal.