Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 25 13:02:10 CEST 2004

> ad MK..
> Myslim ze nase predstavy jsou trosku rozdilne. Vy mluvite o komerci, ja
> o domacim bastleni. Nic proti, ale naposledy opakuji ze do teto sfery
> NEBYL smerovan muj dotaz. Pokud to dokazete stvorit, moje poklona, ale
> do 10k si to muzu koupit (to vime oba). Mozna by jste se taky divil, ale
> dosud je nekde realitou i to, ze kdyz nekdo neco vymysli a zrealizuje,
> rad se s tim podeli s ostatnimi a svete div se, kupodivu za to ani nic
> nechce. Pokud chcete svou praci prodavat, nikdo vam to nebere, ale
> [...]

No nechci Vam kazit radost, ale ted placete na spatnem hrobe - fakt si nemyslim,
ze jen bohatnu na ukor druhych - ale to nechme byt :-)))))

Nevim o tom, ze bych se Vam podbizel, ze pro Vas neco udelam. Pouze jsem realisticky
zhodnotil, zda neco podobneho bastlit, nebo radeji koupit. A zaroven jsem uvedl,
ze to sice zvladnu, ale s cenou by jsme se dostali ponekud jinam.
Klidne dam hlavu na spalek, ze stejne skoncite u koupeni komercniho produktu.

Ja svou praci nechci prodavat - ja to MUSIM delat. Bohuzel me to zivi a jak jsem jiz
psal - trava je opravdu kaloricky chuda. Mozna jste si vsiml, ze striktne oddeluji
sve komerci aktivity od drobnosti, ktere pacham pro odreagovani (jasne obcas je i nabizim)

Pokud Vy nemusite prodavat svou praci jste asi stastny clovek, pak me ale neprestava
udivovat, proc chcete setrit na takobvehle drobnosti - proc si to nekoupite a radeji
se nevnujete svemu hobby.

S pozdravem
MK