Stavebnice prvni poznatky

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Květen 25 11:04:08 CEST 2004

Svym hlemyzdim tempem jsem se dopracoval k nekolika prvnim modulum stavebnice pro zacinajici elektroniky. Udelal jsem jednak modul odporove-diodovy s rozteci 10mm a modul tranzistorovo-tyristorovy s rozteci 2.5mm. Jako kontakty pouzivam trojice dutinek BL8??G (z GM). Plosnacek jsem polepil samolepkou a v ni prorazel diry pro soucastky. Musim rict, ze je to typicka "pain in the..., you know where". Popis primo na plosnaku od vyrobce bude daleko lepsi, ovsem bude treba rozhodnout o soucastkach jeste pred objednanim desek.

Kabliky zamyslim vyrobit z jednotlivych kolicku S1G??, pripajet a potahnout smrskavaci buzirkou. Uz ted mi to prijde dost pracne a to jsem jeste nezacal.

J. Hanzal