meziprocesorova komunikace

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Úterý Květen 25 10:54:50 CEST 2004

No, vyvodum SCK,MOSI,MISO se pokud mozno vyhybam. Cetl jsem ,ze pri
programovani vadi kdyz je na nich neco poveseneho. Pripadne pomoci Jumper
odpojim pripojene obvody, kdyz se programuje.
Takze bych treba udelal spojeni techto vyvodu pres Jumper, a pri
programovani je vyndam a na volne piny se pripojims progr. kabelem - vzdy na
tu stranu, kterou chci programovat.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Matejcek Petr
Sent: Tuesday, May 25, 2004 10:16 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: meziprocesorova komunikace

Diky za nakopnuti

    v katalogovem listu k ATmega8515 jsem nasel moznost propojeni dvou
procesoru pres SPI  tak ze se spoji MISO-MISO, MOSI-MOSI, SCK-SCK   jen
si nejsem jistej jestli je to mozne spojit naprimo nevadi to necemu ?
jak to bude s ISP programovanim  ? to se jen napichnu na prislusne draty
a ten procesor kterymu uzemnim RESET se naprogramuje?

    diky PM