meziprocesorova komunikace

Matejcek Petr konference@crhov.komfi.cz
Úterý Květen 25 10:15:32 CEST 2004

Diky za nakopnuti

    v katalogovem listu k ATmega8515 jsem nasel moznost propojeni dvou
procesoru pres SPI  tak ze se spoji MISO-MISO, MOSI-MOSI, SCK-SCK   jen
si nejsem jistej jestli je to mozne spojit naprimo nevadi to necemu ?
jak to bude s ISP programovanim  ? to se jen napichnu na prislusne draty
a ten procesor kterymu uzemnim RESET se naprogramuje?

    diky PM