Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 25 07:37:55 CEST 2004

Nemuzete srovnavat foceni zatisi a naaranzovanych scen s focenim sportu nebo
repo. :-)

Ono to takhle funguje i mimo sport - pokud fotite pro noviny tak vzdy vite
jen zhruba o cem to ma byt a tak se muze hodit i nejaka fotka mimo ramec -
nekdy to pisalka i inspiruje. Takze pokud je moznost a cas tak se foti skoro
vzdy nadoraz prave aby bylo z ceho vybirat. Ono i na film to neni o moc
jine - stejne ten film po akci musite vytahnout (pokud nejdete na dalsi
vzapeti) tak proc jej nedofotit.

V pripade Sudka to nebylo jen namlatit, ale i vyvolat a ususit. A to cele v
nejakem velkem formatu negativu. :-)

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.