Nouzovy jednosmerny prevodnik RS-232

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Úterý Květen 25 00:22:25 CEST 2004

Zde je odkaz na jednoduchý převodník - vstup i výstup po
jednom tranzistoru: http://www.kmitl.ac.th/~kswichit/ap275/ap275.htm

Já bych tam radši dal ten optron, je jedno bude-li aktivní při -12V,
nebo opačně, inverze lze dosáhnout v obou případech.

Zdravím CK.

> Potrebuji odladit soft v zarizeni s PICem, ktere bude pozdeji prijimat
asynchronni data modulem SEA RR4 (mimochodem zvladne ten modul 600 Bd nebo
jen 300?)
> Chtel bych to ladit posilanim dat z PC, a tak bych potreboval ubastlit co
nejprimitivnejsi jednosmerny prevodnik COM -> PIC.
> Napadlo me proste na TX z pocitace proste povesit optoclen (mam nejaky v
supliku) tak, aby svitil pri -12V a druhy konec optoclenu dat na vstup RX
PICa. Ma nekdo nejake jeste jednodussi reseni?