RS-485 do hvezdice

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 24 19:06:19 CEST 2004

K tomu jeste jedna poznamka, ty zakoncovaky jsou zapotrebi na konci, ve
stredu neni jaksi co zakoncovat, tam je to tlumeno vzdy temi ostatnimi
kabely.
Takze dat na konce 8x470R (pripadne paralelne k tem 470R jeste ser.
kombinaci 150R a 4n7).

Danhard

> Chci se zeptat, jestli je mozne zapojit RS-485 do hvezdice a pokud ano,
tak
> jake a kde dat terminatory.
> Jde o to, ze kabel musim natahnout v uz existujicich dirach pro kabely,
> ktere jsou dosti nevyhodne a kdybych to chtel zapojit "klasicky", tak bych
> musel skoro vsude tahat drat dvojmo.
> Jedna se o komunikaci Master-Slave, bude 1 Master a asi 8 Slave. Master
bude
> v rozvodne, kde usti vsechny diry a na konci kazde diry je 1 Slave.

Moje lepsi ja doporucuje udelat jednoduchy spliter a na hvezdu zapomenout. A
to potouchle zas oponuje,
ze na nizsich rychlostech se to necha a ze to uz parkrat udelalo
(terminatory 1k2 na koncich ramen a ve stredu tak 120R).

Poslechl bych to lepsi ja :-)))))

S pozdravem
MK