RS-485 do hvezdice

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 24 18:47:11 CEST 2004

Da se tomu trochu pomoci RC zakoncenim (tech 1k2 by skutecne tlumilo moc
malo), ale v podstate se ta sbernice musi odladit a je to zcela mimo normu.
Pokud ma k dispozici rizeni na strane Master, tak neni problem ten vysilac
zopakovat 8x, a prijem scitat na hradle.

Danhard

> Chci se zeptat, jestli je mozne zapojit RS-485 do hvezdice a pokud ano,
tak
> jake a kde dat terminatory.
> Jde o to, ze kabel musim natahnout v uz existujicich dirach pro kabely,
> ktere jsou dosti nevyhodne a kdybych to chtel zapojit "klasicky", tak bych
> musel skoro vsude tahat drat dvojmo.
> Jedna se o komunikaci Master-Slave, bude 1 Master a asi 8 Slave. Master
bude
> v rozvodne, kde usti vsechny diry a na konci kazde diry je 1 Slave.

Moje lepsi ja doporucuje udelat jednoduchy spliter a na hvezdu zapomenout. A
to potouchle zas oponuje,
ze na nizsich rychlostech se to necha a ze to uz parkrat udelalo
(terminatory 1k2 na koncich ramen a ve stredu tak 120R).

Poslechl bych to lepsi ja :-)))))

S pozdravem
MK