Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Květen 24 17:58:16 CEST 2004

200 fotek se da namlatit za dvouhodinovou akci. A nejen da, ale casto se to tak i dela. To je zasadni vyhoda digitalu a jeden z duvodu, proc se vyplaci i prez vysokou porizovaci cenu.
Nedavno jsem nekde na vebu cetl zajimavy clanek, jak se dela jakysi prestizni americky casopis tykajici se nejakeho sportu (snad americky fotbal nebo neco takoveho). Popisovali tam, jak za jeden polocas reporteri namlati tisice fotek a pak redakce hodiny sedi u AcdSee s nastavenym slideshow na nekolik sekund a v nekolika kolech z toho vyberou treba 5 nejlepsich, ktere pak daji do toho casopisu. Jiste tohle je uz extrem, ale
takhle se na digital proste foti.

			Jakub Serych