Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Květen 24 17:45:02 CEST 2004

Ted nedavno jsem nekde na netu cetl (bohuzel nevim kde), ze nekdo prodava jakousi krabicku, ke ktere se pripoji USB fotak a libovolne USB zarizeni (HDD, palirna atd. a jednim tlacitkem se provede prepis z fotaku na to USB zarizeni) To by sned nemuselo stat 10kKc.

		Jakub Serych