Lion aku na 1.8V?

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pondělí Květen 24 16:41:13 CEST 2004

Mate pravdu. Ted jsem si vsimnul: Jsou vzdy 2 paralelne a tyto dvojice
v serii. Od kazdeho "serioveho" spojeni vede drat do hlidaci
elektroniky. Diky za postrceni...

Jen se jeste zeptam: s tou ridici elektronikou nabijeni nemam
zkusenosti jak je zapojena. Nevadi ji kdyz tam misto 3.6Ah batrek dam
2.2Ah?

Diky Ondrej Tesar