Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

Aigor aigor@okubk.cz
Pondělí Květen 24 16:35:18 CEST 2004

Vychazim z uvahy, ze CF karta se v podstate chova jako IDE disk,
jestlize se tady nekolikrat probiralo tema jak pripojit HDD k jednocipu,
pokud nepotrebuju obsluhovat x ruznych filesystemu apod. blbinky (coz v
tomto pripade nepotrebuju), pak by teoreticky stacilo "prednachystat"
disk pro jednoduchost dejme tomu na bloky po 128MB ktere budou odpovidat
kapacite me karty. Jednocip pak provede proste presypani dat "z disku na
disk".

Kdybych chtel prasecinky typu - LCD displej s nahledem obrazku, pousteni
na TV, USB pripojeni k PC apod. tak si opravdu klidne koupim normalni
databanku za 10k a vic. Hledam co nejlevnejsi a nejjednodussi reseni. Ze
to nebude naprosto univerzalni pro vsechny karty je mi jasne, ale to
nebyl ani ucel.

Mimochodem - od CF se "hromadne utika" ??? :-o  Fotografovanim se sice
nezivim, ale rekl bych spis pravy opak. CF jsou porad nejlip osvedcene,
nejlevnejsi a naprosto univerzalni pametove karty. V jejich prospech
mluvi i to, ze prakticky zadny vyrobce digitalu si od poloprofi tridy
vys netroufne vynechat podporu CF karet (za coz jim diky).

Ale zpet k tematu, ani napajeni na akku nepotrebuji, stejne bych jeste
musel tahat nabijecku a predpoklad je, ze jednorazove "vysypani" karty
provedu jednou denne nekde na hotelu, takze s klidem pres adapter.
Casova narocnost/rychlost prenosu neni tudiz take vubec podstatna.

Jediny problem je v tom, ze neco takoveho nedokazu zbastlit sam, proto
ta otazka jestli se nekdo necim podobnym uz zabyval ;-)

Aigor