Prenos z CF na HDD, resili jste nekdo ???

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pondělí Květen 24 16:24:16 CEST 2004

Vyklepavacka Xdrive1 pujde urcite sehnat pod 5kkc, mrknete se na inzeraty na www.grafika.cz, nejspis ji nekdo bude prodavat.

Klady:
Je pomerne levna (ted uz)
disk ma 2.5"ku od 10 do 30GB - neni problem kdykoliv vymenit
sloty pro CF, SM a MMC/SD/MS.

Zapory:
Je pomala, 128MB CFko mi pretahuje radove nekolik minut.
Ke kompu se pripojuje pres USB1, coz je taky dost zdlouhave, ale da se to prezit.
Ma jen 2 tlacitka (ON/OFF a COPY), nelze zkontrolovat, jestli svou praci odvedla dobre nebo ne. Pro jistotu kopiruju 2x
SDcko mi v ni nejak hrozne blbne, tak kazdy 10ty obrazek se prenese spatne (muze byt kartou, ale lexar...?). CFka chodi bez problemu.
Nema zadny display s informacemi, jen par ledovek.

Celkove jsem na vazkach, jestli rict, ze jsem s tou bednickou spise spokojen, nebo nespokojen. Ta SDcka me nemile prekvapila. Bohuzel mam asi kliku na mizerne baterky (Lion), takze tu vyklepavacku musim denne nabijet. Rozhodne koukam po vetsi karte (i gigovky jsou uz za stravitelnou cenu), abych tu vyklepavacku mohl aspon nechavat v hotelu (v chatce/ve stanu/pod previsem...) a netahat kram navic.

Co dodat? lowcost....

Jirka Naprstek