OT G*h*o*s*t (bylo W XP)

Martin Polehla polous@katka.biz
Pondělí Květen 24 15:11:37 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Josef Kokes" <kokes@fsid.cvut.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, May 24, 2004 2:37 PM
Subject: Re: OT G*h*o*s*t (bylo W XP)

> Skoro souhlas, az na 2 neprijemne drobnosti:
>
> 1) G*h*o*s*t* 2003 nefunguje na NTFS discich, alespon mne se vubec
nespustil.

a) bootuju z funkcich vxp, provedu zalohu prez NG ktery to 100% umi. Nejlepe
na log. jednotku [Data], kterou mam Fat32 (take kvuli kompatibilite s os
Linux aj). Je mozne to dat treba na nekolik ceedee ci dyviidyy.

* vxp ? Zkuste instalovat (samotny jen zpoustet g_h_o_s_t.exe nejde spustit
pod v.2k.xp). Pod se jen "nadstavbou" nastavi a samotna prace NG probiha po
restartu pod prik radkou.

b) Butuju z vin98-me-(mozna i)95-jinych dosu-buhviceho, poustim gh. a
instaluju imadze z dostupne jednotky [Data]. Mam-li ten neprijemny pocit ze
bych (ac uz sem si na system zvykl) mohl nejaka data preci stratit (treba
pri necekane havarii) zalohuju pred obnovenim cely system na [Data]. V
praxi, ale tyto nasteveni stejne nevyuziam, protoze jsem liny a radeji je
ozelim nez se s tim s... paarat ;).

c) Nektere programy, ktere si ukladaji nastaveni v ini souboru ve svem inst.
adr. a nepotrebuji preinstalaci si instaluji take na [Data] - nastaveni
zustane.

> 2) Pri tomto zpusobu reinstalace prijdete o vsechna nova data. To se tyka
> zejmena Outlook Express (maily, adresy, nastaveni...) a take slozky
> Dokumenty a mnoha jinych.

Proto mam emaily a dulezita nastaveni na [Data] (nast. -> udrzb.: ulozist.).
Pravidla a ucty pro MSO exp. exportuju jednou za cas z registru, zas tolik
jich ale nejni. Vindous. slozku dokum. ze zasady nepouzivm. Ale myslim, ze
je mozne ji take presunout.

> Kokes

Koneckoncu pokud nainstalujete system z orig. cd, obe tyto "drobnosti" ktere
jste psal se vam take prihodi.