OT G*h*o*s*t (bylo W XP)

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 24 14:42:44 CEST 2004

> 2) Pri tomto zpusobu reinstalace prijdete o vsechna nova data. To se tyka
> zejmena Outlook Express (maily, adresy, nastaveni...) a take slozky
> Dokumenty a mnoha jinych.

A proc ??? Zhruba stejnou metodu uz pouzivam par let a zatim jsem neprisel v podstate o nic.
A pokud ano, tak pouze vlastni blbosti - nepozornosti.
Pred reinstalaci si proste zazalohuju odpovidajici adresare a pak je jen obnovim.
Stejne jednou tydne vse podstatne palim na DVD (CD)
A pokud to neni na DVD, tak mam stejne veskere pracovni adresare duplovane
denne na druhy system (a kupodivu ten je LINUXovej :-)) )

S pozdravem
MK