W XP

Martin Polehla polous@katka.biz
Pondělí Květen 24 14:11:19 CEST 2004

Oficielne, pokud zmenite vetsi mnozstvi hardware nebo zasadni vec (MB, CPU,
HDD), muzete mit s registraci problemy, protoze muze byt stroj klasifikovan
jako jiny pocitac (neznam presne podminky).

Teoreticky by jste mel mit moznost nainstalovat STEJNOU verzi WinXP jaka
byla na tech CD.

Ve vasem pripade bych vsak doporucoval poridit si ten originalni ghost
image. Protoze instalace je monhem rychlejsi a s pripravenymi ovladaci.
Osobne Norton ghost image pouzivam. Instalace se mi urychli nejmene o
polovinu casu. Mimo to, ze nemusim zadavat tolik informaci.

[OT]
Muj system zalohovani
V mym pripade mam image udelany z nainstalovaneho systemu vcetne ovladacu,
programum k periferiim, ofisi a dalsich aplikaci ktere bych instaloval hned
po wxp. Pak mi preinstalvani systemu s programy na "stabilni" zalohu trva
priblizne 20-40min a muzu zacit hned plnohodnotne pracovat. V ramci uchovani
dokumentu a dat mam disk rozdelen jeste na dve logicke casti
[System]+[Data]. VSECHNY dulezitosti vcetne emailu mam na [Data]. [System]
pak mohu jednoduse bezestrachu kdykoliv kompletne premazat. Vrele doporucuji
i ostatnim.
[/OT]

Pokud mate koupeny notebook obratte se na Vaseho prodejce.

Mate-li s nim problemy nebo je stroj z druhe ruky, skuste napriklad
telefonicky ci prez ICQ kontaktovat www.apro.cz na vaclavskem namesti.
Kratky cas jsem tam pracoval. Vim, ze jsou ochotni a pokusi se odborne
pomoci i potencialnimu zakaznikovi (tedy kazdemu slusnemu cloveku), pokud
nemaji opravdu moc spatny den ;). Dalsi moznosti je kontaktovat primo
stredisko Acer v CR.

Hodne stesti
Martin Polehla