W XP

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pondělí Květen 24 12:52:53 CEST 2004

Tak ještě jednou: Na notebooku je nalepená licence pro Windows XP, takže je
jedno, z čeho se ty Windows instalují (klidně ze sítě), pokud je to ta samá
verze, jako je na licenci. Takže pokud je to Windows XP Pro CZ, tak je možno
z jakýhokoliv CD, kde jsou Windows XP Pro CZ nebo Windows 2000 CZ
nainstalovat systém (v případě Windows XP Home lze nainstalovat pouze Home).
Prostě licence je ta nálepka na notebooku (v případě OEM) a CD je jenom
součást, kterou lze nahradit. Acer nedodal plnohodnotnou instalaci, tak lze
nahradit. A jak jsem doporučil, je lepší použít MSDN nebo Corporate verzi,
kde není třeba aktivace.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death