W XP

Leoą Fridrich lfridrich@vtuvm.cz
Pondělí Květen 24 10:49:40 CEST 2004

Jde to bez problemu, jenom nebude mit k dispozici programy kolem HW nb /vypylovacky, zvukovou, …/. Registraci neobejdete, aspon ne legálně

leo

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Monday, May 24, 2004 10:42 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: W XP

Jeste jednou zdravim pritomne
Chtel bych se zeptat jak je to s instalaci xp.Koupil jsem not Acer s predinstalaci xp ted jsem potreboval preinstalovat tak jsem pouzil dodane Image CD ale nejak ty xp nefunguji korektne.Muzu pouzit instalacni CD jinych xp s mym licencnim cislem (o zmenu hardware neslo) a nemuset znova registrovat neb by to uz ani neslo.
p.s. jedna se mi o to jestli to jde legalne
Radek

--
Pøíchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).