prenos rs485

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 24 09:39:21 CEST 2004

> Prave ze neni a je to v dosti zarusenem prostredi.Musi to byt dosti moc
> spolehlive (jsou to data vyh.systemu ale neridi se jima nic).Nebranil bych
> se ani pouziti PC na strane vysilaciho automatu na te druhe uz samozrejme PC
> je.Napadlo mne neslo-li by pouzit WIFI technologie,ale nevim jak je
> spolehliva.Na bastleni neni cas a pri uvadeni do provozu by se mi velice
> prodrazily pripadne vypadky bastleneho zarizeni.Davam prednost komercnimu
> reseni.

Osobne jsem resil nahradu RS-485 pomoci WiFi - pouzil jsem male moduly prevodniku
RS232(485) - WIFI + AP + naprogramovaneho Rabbita, ktery simuloval chovani RS-585.
V dane aplikaci to vyslo levneji nez pokladat kabelaz :-))

Predem doporucuji si proverit podminky ruseni v miste - nekde Vam to pobezi jak z praku,
jinde bodou problemy i na par metrech

S pozdravem
MK