Pajeci stanice ? - pajeni bez vlny

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 24 09:08:40 CEST 2004

> V cem je horsi ta CT-936 ? ja ze jsem si zrovinka objednal CT-938 (ma pekny
> displej i s hodinama ;) ) Predpokladam ze CT-938 je jen odisplejovana
> varianta CT-936 ... prosim o male doplneni... nerad bych si poridl neco co
> by mi spolehlive neslouzilo.

Mozna to je jen subjektivni dojem, ale pero CT936 je "takove nejake divne" a
privodni kabel je neskutecne tvrdy. Jsou pouzity nestandardni hroty, ktere maji
pomerne spatny styk s topnym teliskem a to same plati i o snimaci teploty.
Realne je potreba nastavit vyssi teplotu, nez pro pera SL-1, ER50.

Rikam, jedna se spise o subjektivni dojmy - proste se mi s timto perem
paji hur nez s jinymi. Vlastni regulace CT936 je klasicky jednoducha s OZ.

S pozdravem
MK