Pajeci stanice ? - pajeni bez vlny

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Pondělí Květen 24 08:47:24 CEST 2004

> Jinak pouzivam pajeci stanici samo-doma s ruckou SL-20 nebo od
> ERS-50. Pripadne obcas
> sahnu i po CT-936 ale ta je podstatne horsi :-(

V cem je horsi ta CT-936 ? ja ze jsem si zrovinka objednal CT-938 (ma pekny
displej i s hodinama ;) ) Predpokladam ze CT-938 je jen odisplejovana
varianta CT-936 ... prosim o male doplneni... nerad bych si poridl neco co
by mi spolehlive neslouzilo.

Mimochodem slozitejsi smdcka letuju (i kdyz jen velmi zridka) i
trafopajkou..  proste proletuju vsechny nohy najednou a pak to odsaju
pistovou odsavackou s vyhrivanym hrotem. Celkem se mi to osvedcilo. Vzdycky
pod nohama zustane dost cinu na kvalitni spoj.  Jen to nevypada prilis
profi...takze to pak radeji zaleju cernou pryskyrici :).

Jeste maly dotaz: nevite kde by se dala sehnat klasicka trafopajka s cca
150-200W prikonem? Potrebuji ji na letovani konektoru v nepriznivych
podminkach ... vitr, teplota pod nulou .. na pajeni koaxu RLA10..  bezna
100W to nezvlada.

Dik!! :)